miércoles, 15 de diciembre de 2010

"Rimas y Leyendas" i "El retrat de Dorian Gray"


En aquesta entrada vaig a parlar sobre dos llibres: El retrat de Dorian Gray i Rimas y Leyendas els quals els he llegit aquest trimestre.
Bé primer nombrer el llibre "El retrat de Dorian Gray" és un llibre de l'escritor anglés Oscar Wilde que tracta el tema de la eterna juventut a pesar de que el verdader tema(el tema central) es el narcisme ja que el personatge principal sols es preocupa de si mateix, fins a l'extrem de no desitjar res més que conservar tal i com apareixia en el quadre per sempre.


"Rimas y Leyendas" és un llibre del famós Gustavo Adolfo Bécquer que conta nou llegendes, totes amb aparicions fantàstiques i totes són reals i ja existien, ja que Bécquer les va agrupar i va fer un llibre.Tan sols he llegit les llegendes i així i tot està prou bé.


Recomanaria els dos llibres a tota aquella gent a la que els agrade sobretot llegir novel·les de misteri i/o fantàstiques.

miércoles, 8 de diciembre de 2010

Carmen

Ahir no vaig poder pujar la meua entrada al blog, però avui si.
Carmen és un obra teatral representada per Bambalina. Bambalina conta l'historia d'una xica(prostituta) la qual té dos admiradors, un jove torero i un general.
L'obra té un final bastant tràgic que sols es podrà saber si acudiu a vore'l, ja que jo no desvelaré cap pista.
A mi, personalment, l'obra no em va acabar d'agradar perquè no parlaven casi i no es podia entendre molt bé, això si l'obra és molt original.


sábado, 4 de diciembre de 2010

Concert Dani Martín!

Aquesta entrada la vaig a dedicar a Dani Martín (el cantant del Canto del Loco) i el seu meravellós concert que va tindre lloc el dia 26 de novembre en la sala mirror de València.
A mi personalment, em va encantar ja que, en ma casa, Dani Martín era una persona que coneixíem tots i el canto del loco era un grup que ens agradava des de sempre. Va ser un dels millors concerts als quals vaig assistir, perquè va ser impresionant veure a tots els fans units, cantant les cançons del cantant.
Estes són algunes fotos fetes per mi:


Aquest video el vaig fer jo.. la calitat no es molt bona però s'enten prou bé..

viernes, 3 de diciembre de 2010

benvinguts al meu blog!

Hui, per fi, tinc un moment de relax per a poder fer la meua primera entrada al meu blog.

Demà pujaré la meua entrada dedicada a l'espectacle de titelles "Carmen" que vaig anar a veure'l a l'Odeon.
Espere no malgastar el temps pujant les meues entrades al blog i que el que escric ací siga d'interès per al que ho llisca.

Benvinguts!