Hui, per fi, tinc un moment de relax per a poder fer la meua primera entrada al meu blog.
Demà pujaré la meua entrada dedicada a l'espectacle de titelles "Carmen" que vaig anar a veure'l a l'Odeon.
Espere no malgastar el temps pujant les meues entrades al blog i que el que escric ací siga d'interès per al que ho llisca.
Benvinguts!
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
ResponderEliminar