Aquesta entrada la vaig a dedicar a Dani Martín (el cantant del Canto del Loco) i el seu meravellós concert que va tindre lloc el dia 26 de novembre en la sala mirror de València.
A mi personalment, em va encantar ja que, en ma casa, Dani Martín era una persona que coneixíem tots i el canto del loco era un grup que ens agradava des de sempre. Va ser un dels millors concerts als quals vaig assistir, perquè va ser impresionant veure a tots els fans units, cantant les cançons del cantant.
Estes són algunes fotos fetes per mi:
Aquest video el vaig fer jo.. la calitat no es molt bona però s'enten prou bé..


Espectacular!!!!!!
ResponderEliminarJo volia anar... a la próxima.. si torna aniré!! :D
Mol bones fotos!!
Si!, ara esta dient a través de facebook que fara un concert per a poca gent...
ResponderEliminarJa.. però no se sap on..:S
ResponderEliminar