jueves, 12 de mayo de 2011

Falles

Encara no havia tingut temps per postejar unes entrades que tenia ja guardades., .. però ara és el moment:

Falla Bernat i Baldoví



El passat 19 de Març, els meues amigues i jo vam vam veure la mascletà i els falles a València per això vam agafar un tren per anar a València i un per a tornar (amb el de tornada vam tindre un xicotet problema i gairebé apareguem a Murcia ...). La mascletà va ser la millor part de totes perque era molt emocionant el veure-la per primera vegada en directe (encara que una mica lluny ...). Després vam dinar al mcdonals i vam passar la vesprada pels carrers plens d'alegría i ambient festiu de València. 


No hay comentarios:

Publicar un comentario