 |
| torre de Pisa |
El 16 d'Abril a les 3 apròximadament, els alumnes de 4rt d'eso arribavem al nostre esperat destí: Italia.
Aquell primer dia vam rebre una guia que ens va mostrar Roma molt breument (ja que es impossible veure-la en tant poc de temps) i entre els primers dies vam veure el Coliseu, el foro romà, la plaça de Espanya (on antena 3 ens va entrevistar), la fontana Di Trevi i vam estar tot un dia veient el Vaticà.
 |
| Vaticà |
Els dos últims dies vam estar al millor destí de tots: Florència una ciutat magnifica i preciosa. Una vegada allí vam veure el pont Vecchio, el museo on està el famós David de Miguel Ànguel(museu del qual ens van tirar per mal comportament) la catedral del Duomo, el pont vell... Arribà el dia de tornada... el pij
or de tots: el dia 20 vam tornar cap a Albaida.... però abans vam disfrutar els nostres últims minuts a Itàlia en la torre de Pisa i la catedral.
 |
| Coliseu |
Està bastant clar que tornaría a anar-hi sense dubte i tornaria a repetir aquesta experiència... però espere que a la pròxima pugam anar més temps i pugam descansar més sovint.
Vaig fer el típic gest de tirar la moneda dins de la Fontana Di Trevi per a poder torar a Itàlia i poder tornar a veure aquelles maravilloses obres d'art i antiguitats romanes que porten durant segles a aquest destí tan espectacular.
 |
| Coliseu |
No hay comentarios:
Publicar un comentario