
En aquesta entrada vaig a parlar sobre dos llibres: El retrat de Dorian Gray i Rimas y Leyendas els quals els he llegit aquest trimestre.
Bé primer nombrer el llibre "El retrat de Dorian Gray" és un llibre de l'escritor anglés Oscar Wilde que tracta el tema de la eterna juventut a pesar de que el verdader tema(el tema central) es el narcisme ja que el personatge principal sols es preocupa de si mateix, fins a l'extrem de no desitjar res més que conservar tal i com apareixia en el quadre per sempre.
"Rimas y Leyendas" és un llibre del famós Gustavo Adolfo Bécquer que conta nou llegendes, totes amb aparicions fantàstiques i totes són reals i ja existien, ja que Bécquer les va agrupar i va fer un llibre.Tan sols he llegit les llegendes i així i tot està prou bé.
Recomanaria els dos llibres a tota aquella gent a la que els agrade sobretot llegir novel·les de misteri i/o fantàstiques.


